2024-09-12

TALLERS ESTALVI, EFICIÈNCIA I AUTOCONSUM ENERGÈTIC

La transició energètica és un eix fonamental de transformació cap a una societat sostenible. Així doncs, és necessari fer accessible tota la informació sobre les claus de l'eficiència energètica que suposarà un estalvi econòmic tant a les famílies com als sectors productius. Amb este objectiu, UGT PV junt amb el Pacte per l'Ocupació de la Ciutat de València hem organitzat una sèrie de tallers per a dotar de capacitats i ferramentes als treballadors i treballadores per a l'ús sostenible i eficient dels recursos energètics, amb la finalitat de poder incidir en la transició energètica en els àmbits d'actuació de l'empresa.

Els tallers s'estructuraran en quatre blocs de continguts:

- Aprén a entendre el mercat elèctric
 - Trucs d'eficiència i estalvi energètic.
 - Autoconsum amb renovables
 - Ferramentes sindicals per a l'acció climàtica

A més, les persones assistents hauran de portar la seua factura de la llum per a treballar amb ella en la part pràctica.

La sessió s'impartirà a càrrec de la Cooperativa AEIOLUZ i el Gabinet Tècnic de Medi Ambient d'UGT-PV. Cada taller té una duració de 4 hores i es realitzarà en horari de 10h a 14h.

DIMECRES 23 d'Octubre. INSCRIPCIONS

DIMARTS 5 de novembre. INSCRIPCIONS